• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 26 Січня 2012

Що дала журналістам функція Subscribe у Facebook

Tweet
Tweet

Що дала журналістам функція Subscribe у FacebookЗ часу запуску функції Subscribe у вересні, тисячі журналістів дозволили підписку на свої оновлення. Середньостатистичний журналіст отримав приріст у 320% підписників з листопада 2011 року.

Subscribe – функція, яка дозволила отримувати сповіщення про нові публікації користувачів Facebook без додавання їх до друзів. Щоб на ваші оновлення можна було підписатися, цю функцію потрібно активувати.

Користувачі Facebook підписуються на оновлення журналістів, знаходячи їх через своїх друзів, пошук, рекомендації «people to subscribe to» тощо. Які типи контенту зазвичай використовують журналісти:
– 25% публікацій містять запитання до читачів.
– 62% публікацій містять лінк. Якщо журналіст додає до лінка своє бачення, коментар – отримає на 20% більше кліків.
– 30% публікацій містять заклик до дії. Наприклад, «подивіться лінка», «прочитайте моє інтерв’ю з…» тощо. Такі публікації отримують на 37% більше коментарів, лайків, копіювань до себе на стіну.
– 12% публікацій містять фото. Такі публікації отримують на 50% більше лайків, ніж публікації без фото.
– 13% публікацій містять відео, пов’язані з журналістською роботою.

Що з цього власне працює (у порівнянні з середніми показниками лайків, коментарів тощо):
1. Коментарі та аналіз до поточних подій чи резонансних новин отримують втричі більше лайків. Цими новинами удвічі більше користувачі діляться зі своїми друзями. Якщо це стосується спірних тем і статей, то показники можуть подвоїтись.
2. Читацькі відгуки можуть збільшити зворотній зв’язок учетверо. Прохання про рекомендації може збільшити кількість коментарів утричі.
3. Поглиблений аналіз глобальних тем – збільшує кількість лайків у 1,5 рази, такими публікаціями діляться у 2,5 рази більше.
4. Потужні фото удвічі збільшують зворотній зв’язок (коментарі, лайки, копіювання собі на стіну). Крім того, фото «за лаштунками» забезпечують учетверо більший зворотній зв’язок.
5. Гумор – публікації з кумедними зображеннями дають 1,5 приріст лайків, такими публікаціями можуть поділитися у 5 разів більше користувачів.

Якщо ви журналіст чи цікавитесь журналістикою, варто звернути увагу на сторінку Facebook + Journalists, а також на розділ «Соцмедіа для журналістів» у нас на сайті.

Читати більше про: Facebook, Journalism, subscribe, журналісти

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

    Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

  • Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст

    Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст



  • Bogdan Borovyk

    Можливо варто до фактів також додавати висновки. В даному випадку фб складає пряму конкуренцію твітеру з його асиметричною моделлю. Але у фб не можна поділитися лише із сабскрайберами, та не засмічувати таймлайн друзів. Варто очікувати, що фб це скоро виправить і тоді ще більше почне конкурувати із твітером.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA