• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 25 Січня 2012

Рекламна кампанія МакДональдз у Twitter провалилася через #McDStories

Tweet
Tweet

Рекламна кампанія МакДональдз у Twitter провалилася через #McDStoriesКористувачі Twitter використали рекламний хеш-тег #McDstories для нищівної критики компанії McDonald’s.

Минулого вівторка McDonald’s розпочав рекламну кампанію у Twitter, покликану закцентувати увагу на гарантії свіжості продуктів і позначену хеш-тегом #MeetTheFarmers. Але того ж дня McDonald’s використав небезпечний за своїм змістом хеш-тег: «“When u make something w/ pride, people can taste it,” McD potato supplier #McDstories» («”Коли ти робиш щось із гордістю, люди можуть відчути це на смак”, McD постачальник картоплі #McDstories»:

Рекламна кампанія МакДональдз у Twitter провалилася через #McDStories

Люди підхопили цей хеш-тег і почали ділитися справжніми «МакДі історіями»:

Рекламна кампанія МакДональдз у Twitter провалилася через #McDStoriesРекламна кампанія МакДональдз у Twitter провалилася через #McDStories

«Щось у цій бісовій штуці відкололо мені зуб», «Госпіталізована з харчовим отруєнням після того як поїла у МакДональдз у 1989. Ніколи не заходила туди більше і стала вегетаріанкою …», «Я втратив 50 фунтів за 6 місяців після того як перестав працювати і харчуватися у МакДональдз».

«За годину ми побачили, що усе пішло не так, як планувалося, – розповідає Рік Віон, директор компанії із соціальних медіа. – Це було досить негативно щоб ми приступили до зміни курсу». Він не вважає, що рекламна кампанія була цілковитим провалом, посилаючись на те, що інший хеш-тег #meetthefarmers згенерував переважно позитивні твіти. Хеш-тег #McDStories перестав підтримуватися компанією менш ніж за дві години після його першого використання. Після чого протягом години кількість твітів за цим хеш-тегом зменшилася від 1600 до кількох десятків.

«Протягом того дня кількість згадувань компанії McDonald’s склала 72,788, – ділиться Рік Віон, – у той час як за хеш-тегом #McDStories ця кількість склала менше 2% від цього». Разом з тим, за хеш-тегом #McDStories досі тривають обговорення провалу рекламної кампанії.

 

Читати більше про: McDonald's, Twitter, хештеги

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



  • Gennadii Miroshnychenko

    военное наступление (а маркетинговое – вдвойне) не должно быть “простым и одношаговым” – недостаточно просто “высунуться с лозунгом”, надо предусмотреть дополнительные “запасные силы”, пути для маневра и безопастного отхода в случае провала. Простота твиттера обманчива – у тебя за спиной должна быть сложная, комплексная и позитивная идея/мировоззрение, которую ты хочешь донести и тогда не “облажаешься”

  • Dima Zolotukhin

    Согласен с предыдущим комментатором.
    Мы, кстати, об этом будем говорить на мастер-классе “Как бороться с негативом и черным пиаром” – http://www.facebook.com/events/274835912579375/
    В Украине тоже достаточно фейлокейсов по этому поводу, приходите…

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA