Портал Mashable за допомогою сервісу EyeTrackShop порівняв куди дивляться люди у старих і нових профілях Facebook і Twitter.
Дані отримано зі спостереження 30 людей, яким показували старі та нові профілі у Facebook і Twitter:
Таким чином, основні відмінності при перегляді старих і нових профілів наступні:
1. У Facebook Timeline у першу чергу привертає увагу головне зображення. Втім, досліджувані усе одно довше дивилися на профільне фото у Timeline аніж на головне зображення.
2. Реклама у Facebook більш помітна у новому профілі. У той час як у старому профілі 43% учасників дослідження помічали рекламні повідомлення, у новому профілі таких було вже 63%.
3. Персональна інформація, така як місце роботи та місцезнаходження, також більш помітна у новому Facebook-профілі.
4. У новому оформленні Twitter профільна інформація більше привертає увагу. У старому оформленні учасники спершу дивилися на повідомлення, а вже потім на профільну інформацію. В новому оформленні усе навпаки.
5. Разом з тим, на повідомленнях у новому оформленні Twitter увага учасників фіксувалася удвічі довше.