Компанія comScore презентувала дані свого останнього дослідження, в якому підсумувала розвиток соціальних медіа у світі за останній рік.
За даними comScore, в соціальних мережах тепер зареєстровано більше 1 мільярда людей, і вони стали найпопулярнішою онлайн-активністю у світі.
Найбільша кількість користувачів інтернету, які зареєстровані в соціалках, у трьох країнах – США, Іспанії та Великобританії, по 98%. Тим не менш, найбільшими ринками за залученістю аудиторії в соцмережі стали Ізраїль, Росія, Аргентина та інші країни, в яких на соціалки люди витрачають в середньому від 7 до 11 годин щомісяця:
Якщо ж розбити ці дані по регіонах світу, то найбільше часу в соцмережах проводять жителі Латинської Америки. comScore відзначає надзвичайно потужну роль Facebook у світі інтернету: адж тепер за популярністю він поступається лише групі сайтів Google та Microsoft. 1 з кожних 7 хвилин, проведених людьми в інтернеті, припадає на Facebook, а також кожні 3 хвилини з 4, проведених в соціальних мережах.
Як йдеться в дослідженні, користуватися соціальними мережами почали не лише молоді люди, а й інтернет-користувачі усіх вікових категорій. І, що найцікавіше, за останній рік найбільше зростала саме старша вікова група:
Цього року на ринок соціальних мереж вийшов новий гравець – Google+, який активно набирає обертів. Цей проект зумів досягти аудиторії у 25 млн користувачів найшвидше з-поміж усіх:
Недостатньо освоєним, а значить, надзвичайно перспективним, залишається мобільний ринок, де більшість людей користується більше картами, ніж соціалками: