Соціальна мережа Вконтакте має намір перевести рекламні агенції з невеликими бюджетами на систему передоплати.
Як стало відомо днями кільком виданням, Вконтакте розіслала агенціям листа, в якому запропонували перезаключити договір на наступний рік, закрити старий рекламний кабінет та відкрити новий. Про автоматичне перенесення десятків оголошень, які є в кабінетах агенцій, мова не йде – тобто все доведеться робити вручну.
Втім, як запевнив у коментарі на сайті roem.ru прес-секретар Вконтакте Владислав Циплухін, доступ до старого кабінету і всієї статистики буде збережено. За його словами, у довгостроковій перспективі Вконтакте справді планує перевести агенції, які витрачають менше 500 тис. рублів на рік, на систему передоплати.