Дослідження компанії Українська маркетингова група (UMG) показало, що українці в інтернет-магазинах купують переважно одяг і комп’ютерну техніку.
Загальна вибірка дослідження склала 3260 респондентів у віці від 15 до 54 років, географічно територію України було поділено на п’ять регіонів: Північний, Південний, Західний, Східний, Центральний. Дослідження показало, що найчастіше через мережу українці придбавають одяг, мобільні телефони, комп’ютерну техніку, парфюмерію і книги.
Відсоткове співвідношення товарів, які українці купують в інтернеті:
У загальному підсумку найбільш популярними інтернет-магазинами в Україні є наступні (у відсотках інтернет-користувачів, які придбавали товари на цих ресурсах):
Якщо розглядати найбільш відвідувані ресурси в розрізі категорій товарів, то можна констатувати наявність магазинів-лідерів майже у кожній категорії. Так, серед магазинів, які займаються продажем одягу, абсолютним лідером є bonpix.ua. Серед магазинів, які займаються продажем побутової і цифрової техніки, фотоапаратури, мобільних телефонів – rozetka.com.ua:
Серед стримуючих факторів, які обмежують українців у здійсненні покупок через інтернет, головним є той, що в мережі неможливо переконатися у якості товару:
Найбільш активними регіонами здійснення покупок через інтернет, згідно з дослідженням, стали Київ та Північний регіон. Найменш активними – Східний і Західний. Щодо гендерного розподілу, то він виявився традиційним: «чисто чоловічими» товарами є автотехніка і комп’ютерна техніка, жінки через мережу більше купують одяг, товари для дітей, косметику. Парфюмерія, мобільні телефони, дрібна побутова техніка, спортивні товари користуються однаковим попитом і серед жінок, і серед чоловіків.