• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 22 Грудня 2011

30% українців використовують соціальні мережі

Tweet
Tweet

Компанія Pew Research Center оприлюднила результати свого нового дослідження використання соціальних мереж та мобільного зв’язку у світі.

Цікаво, що надсилання текстових повідомлень (SMS) і досі залишаєтсья найпопулярнішою послугою мобільного звязку – нею користуються 75% людей. Інтернет на мобільних телефонах є в 23% опитаних у всьому світі. В Україні 84% опитаних відповіли, що використовують мобільний зв’язок, з них 100% – телефонують, 72% – пишуть SMS, 48% – знімають фото та відео, і лише 19% мають мобільний інтернет.

30% українців використовують соціальні мережі

За 2011 рік найбільше зростання користувачів соціальних мереж відбулося у Єгипті (з 18% до 28%) та Росії (з 33% до 43%) – на 10% у кожній з країн. В Україні цей показник поки не надто високий – 30% українців використовують соціальні мережі (8% – ні), в той час як 60% сказали, що не мають доступу до інтернету. Проте серед тих, хто має інтернет-підключення, соціальні мережі все ж дуже популярні.

А ось як виглядає розподіл популярності соціальних мереж та показника ВВП на душу населення в різних країнах:

30% українців використовують соціальні мережі

Використання соціалок більш характерне для молодих людей – ця загальосвітова тенденція підтвердилась і в Україні. З тих опитаних, що використовують соцмережі, 62% – віком від 18 до 29 років, 35% – від 30 до 49, 8% – віком понад 50 років.

30% українців використовують соціальні мережі

Також є певні відмінності між тими, хто завершив університет, а хто ні – перші більш схильні використовувати соціальні мережі. І різниця між цими двома групами у різних країнах різна:

30% українців використовують соціальні мережі

Дослідження було проведене навесні 2011 року шляхом прямого опитування людей. Вибірка в Україні становила 1000 респондентів.

Читати більше про: uastat, дослідження, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA