Ми вже писали місяць тому про те, що Майкрософт займається розробкою власної соціальної мережі So.cl. Тоді компанія тоді не хотіла розкривати інформацію щодо свого нового проекту. А згодом, під час листопадового Блогфесту, Ярина Ключковська, директор з корпоративних комунікацій Майкрофост-Україна, розповіла, що So.cl не є соціальною мережею. Що ж таке So.cl?
So.cl – це проект дослідницької лабораторії Microsoft FUSE Labs, який об’єднує веб, пошук і соціальні мережі.
І хоча Майкрософт не називає свій проект соціальною мережею, та опис нового сервісу, свідчить про протилежне. Адже за інформацією корпорації, сайт розрахований на студентів, які зможуть спілкуватися з колегами, ділитися корисною інформацією і створювати свої власні сторінки, на яких буде представлена інформація про їх навчання і справи, не пов’язані зі студентським життям. Ну чим не нішова соцмережа?
Сервіс в даний час доступний для студентів інформаційних та дизайнерських шкіл Вашингтонського, Сіракузького та Нью-Йоркського університетів. З часом кількість шкіл, що беруть участь в експерименті, буде збільшено.
За допомогою нового сервісу студенти матимуть можливість обмінюватися контентом, в тому числі фотографіями, відео, текстами. Тут вони також можуть знайти студентів зі схожими інтересами та побудувати співтовариство навколо певних освітніх цілей.
«На сьогоднішній день соціальні медіа є активною частиною навчального процесу, – розповідає Шеллі Фарнхем (Shelly Farnham), дослідниця FUSE Labs – Звичайна справа, коли хтось про щось вперше чує від когось на Facebook або в Twitter, а після цього шукає інформацію про поняття, що зацікавило, у Вікіпедії або за допомогою пошукової системи. Отримавши достатньо інформації, людина знову повертається до соціальних мереж, щоб поговорити про це з друзями, дізнатися про їх реакцію. Ось у чому полягає істинний сенс спілкування, яке відбувається в соціальних медіа навколо предмета, який вони вивчають».