• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 20 Грудня 2011

Що спонукає людей «зафренджувати» і «розфренджувати» на Facebook

Tweet
Tweet

Найчастіше у Facebook «зафренджують» через особисте знайомство, а «розфренджують» через образливі коментарі.

У 82% випадків користувачі Facebook додають до друзів людей тому, що знають їх особисто. У 60% випадків – людей, із якими мають спільних друзів. У 7% випадків користувачі додають до друзів усіх підряд. Видаляють зі списку друзів найчастіше через образливі коментарі (у 55% випадків), через те, що недостатньо знають людину (у 41% випадків). А також – коли намагаються щось продати, через депресивні коментарі, брак взаємодії, політичні коментарі тощо.

Що спонукає людей «зафренджувати» і «розфренджувати» на Facebook

Дослідження проводилося з 31 березня по 14 квітня 2011 року і охопило 1865 дорослих активних користувачів соціальних мереж. Результати дослідження ще раз підтверджують, що «офлайнові» взаємовідносини найбільшою мірою визначають «дружбу» у соціальних мережах.

Читати більше про: Facebook, інфографіка, дослідження, друзі

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA