Найчастіше у Facebook «зафренджують» через особисте знайомство, а «розфренджують» через образливі коментарі.
У 82% випадків користувачі Facebook додають до друзів людей тому, що знають їх особисто. У 60% випадків – людей, із якими мають спільних друзів. У 7% випадків користувачі додають до друзів усіх підряд. Видаляють зі списку друзів найчастіше через образливі коментарі (у 55% випадків), через те, що недостатньо знають людину (у 41% випадків). А також – коли намагаються щось продати, через депресивні коментарі, брак взаємодії, політичні коментарі тощо.
Дослідження проводилося з 31 березня по 14 квітня 2011 року і охопило 1865 дорослих активних користувачів соціальних мереж. Результати дослідження ще раз підтверджують, що «офлайнові» взаємовідносини найбільшою мірою визначають «дружбу» у соціальних мережах.