Портал Mashable за допомогою сервісу EyeTrackShop визначив, що на фан-сторінках брендів у Facebook люди переважно дивляться на стіну.Ми уже писали про те, куди люди дивляться на сайтах Facebook, Google+ та Twitter. Цього разу за допомогою веб-камери було організовано спостереження за рухами очей 30 учасників, яким показували найпопулярніші Facebook-сторінки брендів. Учасники майже завжди у першу чергу дивилися на стіну сторінки, зазвичай принаймні у чотири рази довше, аніж на будь-який інший елемент сторінки.
Більшість профільних фото Facebook-сторінок не привертають до себе уваги, у той час як фото на стіні навпаки. Так виглядають eye-tracking карти і статистика розподілу уваги для сторінок Coca-Cola, Skittles, Victoria’s Secret, Starbucks, Converse, PlayStation, Pringles та Red Bull:
Сторінка бренду Victoria Secret – єдина сторінка, на якій люди у першу чергу дивилися на фото профілю, а вже потім на стіну.
У боротьбу за увагу відвідувачів на своїх Facebook-сторінках, бренди експериментують з додатками, яскравими зображеннями профілю тощо. Але у більшості випадків стіна сторінки сама по собі привертає найбільше уваги.