• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 15 Грудня 2011

Facebook дозволив українським компаніям контролювати Місця

Tweet
Tweet

До недавнього часу в українських компаній була відсутня можливість отримувати контроль над Місцями (Places) у Facebook.

Геолокаційний сервіс Місця – дає можливість користувачам Facebook повідомляти друзям, де вони зараз знаходяться: в якому кінотеатрі дивляться кіно, в якому ресторані відпочивають, де займаються фітнесом.

Кожне Місце має функціонал близький до Facebook-сторінки, і створюється автоматично – після того, як перший користувач зареєструвався в ньому.

Тепер на сторінках українських Місць з‘явилось посилання, натиснувши на яке українські компанії можуть отримати в управління Місце (claim your business)

Facebook дозволив українським компаніям контролювати Місця

Для цього необхідно буде надати Facebook детальну інформацію про свою компанію.

Після позитивної відповіді від Facebook компанії зможуть управляти Місцем, як сторінкою або ж об‘єднати його (merge) з вже існуючою сторінкою бізнесу у Facebook.

Цікаво, що компанії вже давно мають можливість створювати сторінки, які одразу мають функціонал Місць (для цього при створенні сторінки необхідно обрати тип “місцевий бізнес”), однак в Україні такий тип сторінок є непопулярним. Причина полягає в тому, що точне місце розташування бізнесу визначається за адресою вказаною в профілі сторінки. І це робиться автоматично через майкрософтівський Bing, який в Україні досі не вміє визначати місце на карті за вказаною адресою.

Можливість працювати з Місцями відкриває для українських компаній нові маркетингові можливості доступні давно в інших країнах.

Станом на сьогодні одними з найпопулярніших українських Місць є Міжнародний аеропорт Бориспіль та Буковель.

Читати більше про: Facebook, places, місця

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA