До недавнього часу в українських компаній була відсутня можливість отримувати контроль над Місцями (Places) у Facebook.
Геолокаційний сервіс Місця – дає можливість користувачам Facebook повідомляти друзям, де вони зараз знаходяться: в якому кінотеатрі дивляться кіно, в якому ресторані відпочивають, де займаються фітнесом.
Кожне Місце має функціонал близький до Facebook-сторінки, і створюється автоматично – після того, як перший користувач зареєструвався в ньому.
Тепер на сторінках українських Місць з‘явилось посилання, натиснувши на яке українські компанії можуть отримати в управління Місце (claim your business)
Для цього необхідно буде надати Facebook детальну інформацію про свою компанію.
Після позитивної відповіді від Facebook компанії зможуть управляти Місцем, як сторінкою або ж об‘єднати його (merge) з вже існуючою сторінкою бізнесу у Facebook.
Цікаво, що компанії вже давно мають можливість створювати сторінки, які одразу мають функціонал Місць (для цього при створенні сторінки необхідно обрати тип “місцевий бізнес”), однак в Україні такий тип сторінок є непопулярним. Причина полягає в тому, що точне місце розташування бізнесу визначається за адресою вказаною в профілі сторінки. І це робиться автоматично через майкрософтівський Bing, який в Україні досі не вміє визначати місце на карті за вказаною адресою.
Можливість працювати з Місцями відкриває для українських компаній нові маркетингові можливості доступні давно в інших країнах.
Станом на сьогодні одними з найпопулярніших українських Місць є Міжнародний аеропорт Бориспіль та Буковель.