Facebook планує запустити свою платформу для мобільної реклами в березні 2012 року.
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на два анонімні компетентні джерела. Ідея полягає у тому, щоб показувати рекламу (Sponsored Stories) в стрічці новин, коли друзі користувача пишуть щось про конкретний бренд (оновлення статусів, фото та інший контент). Facebook намагатиметься наздогнати у цій галузі такі компанії як Google, Apple та Millennial Media. Його потенційною перевагою є значні обсяги персональних даних, інформації про інтереси і зв’язки користувачів тощо – що може допомогти більш точно таргетувати рекламні повідомлення, ніж мобільні браузери та аплікації.
350 млн з 800 млн користувачів Фейсбук заходять на сайт через мобільні пристрої, і компанія очікує, що наступний мільярд прийде до соціальної мережі переважно через мобільні пристрої, а не через персональні комп’ютери. Тому компанія звертає все більшу увагу на мобільні технології, намагається використати переваги переходу користувачів на смартфони і планшети. Крім того, вихід на ринок мобільної реклами дає компанії нове джерело доходів перед можливим IPO.