• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Микола Костинян · 8 Грудня 2011

Один фоловер у Twitter коштує від $2.50 до $4

Tweet
Tweet

Один фоловер у Twitter коштує від $2.50 до $4Twitter розіслав перспективним рекламодавцям електронного листа із розцінками на придбання фоловерів і активність користувачів.

Ціни встановлено з розрахунку за одного фоловера (CPF, cost-per-follower) для Promoted Accounts у діапазоні від $2.50 до $4, а також за одне «включення» у вигляді кліка, додавання до улюбленого, ретвіта або реплая для Promoted Tweets на рівні від $0.75 до $2.50. У листі повідомляється, що взяти участь у програмі можуть лише рекламодавці, рекламний бюджет яких у твіттері за три місяці склав мінімум $15,000.

У листі також звертають увагу рекламодавців на перевагах зосередження на користувачах, які на даний момент не є фоловерами бренду: «на даний момент послуга охоплює лише 25% користувачів, і ми уже бачимо 15-кратне зростання об’ємів включення таргетованих у пошуку Promoted Tweets».

Програма знаходиться у режимі тестування, тому Twitter шукає партнерів, які є «толерантними, гнучкими, і прагнуть допомогати нам вдосконалювати свої пропозиції».

Читати більше про: Promoted Accounts, Promoted Tweets, Twitter, фоловери

Микола Костинян
new media activist, blogger

Микола Костинян на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



  • ZenProducers

    Дороговато как-то … может кто порекомендует еще какие-то сервисы, через которые можно не в  ручную увеличивать кол-во фоловеров ?

  • ZenProducers

    да, нормальная тема – решили просто на развес продавать твиты и
    фоловеров – какое-то странное решение для сервиса… откуда их брать
    будут ? или просто оплата не за показ, а за действие в результате…

    • maksym

      є люди, які за гроші погоджуються, що система буде розміщувати в них платні матеріали

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA