• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 5 Грудня 2011

Facebook почав визначати, які коментарі є негативними по відношенню до брендів

Tweet
Tweet

У внутрішній метриці Facebook (Page Insights) з‘явилася функція підрахунку кількості негативних відгуків про запис на сторінці бренду.

Щоб подивитись ці цифри необхідно зайти в розділ «engaged users» і під переліком активностей користувачів буде кількість людей з негативною реакцією на запис бренду на його сторінці «people gave negative feedback».

Facebook почав визначати, які коментарі є негативними по відношенню до брендів

Яким чином Facebook відрізняє негативні коментарі від позитивних та нейтральних – не відомо. В допомозі до Page Insights пояснюється лише, що в цьому переліку враховані як негативні коментарі до запису бренду на його стіні, так і позначення запису як небажаний контент (коли користувач натиснув кнопку «приховати запис»).

Читати більше про: Facebook, Page Insights, метрика, негативні коментарі

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Українців знову 9 млн на Facebook

    Українців знову 9 млн на Facebook

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

    Facebook заявив, що Росія купувала політичну рекламу під час виборів в США

  • Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст

    Кількість українських користувачів в Instagram зросла до 6 млн, а Facebook припинив ріст



  • Unilever Ukraine

    ого

    • Webnote

      Ого!

  • Коля Связной

    Разве не ясно, что на будут учитываться результаты на английском языке по ключевым словам. В русском, например, такое невозможно. То же слово “*ля” может иметь и позитивное значение, ну а приставка “не” – не обязательно негатив.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA