Шеріл Сандберг, операційний директор Facebook, оприлюднила цікаві дані щодо поведінки компаній у соцмережі.
Виступаючи на конференції Ignition 2011, Сандберг розповіла, що більшість компаній використовують функціонал безкоштовних сторінок. З 9 млн компаній лише 2,3 млн (25%) замовляють рекламу для власної розкрутки. Проте саме ці два мільйона згенерували для Facebook $4 млрд доходу цього року.
Facebook пропонує компаніям три продукти: Pages, Sponsored Stories i Display Ad – останні два є платними. Водночас Сандберг не могла не зіронізувати з приводу Google: коли мова зайшла про операційні витрати, вона нагадала, що кількість працівників у Facebook (3000) така ж, як кількість відкритих вакансій у Google.
Цікаво, що Сандберг визнала невдачу Facebook у запуску сервісів Places і Offers. В цьому, як вона пояснила, і є головна відмінність між Google та Facebook – останній фокусується на основному продукту, в той час як перший активно шукає нові ринки.