• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 24 листопадаа 2011

ВКонтакте починає продавати медійну рекламу

Tweet
Tweet

ВКонтакте починає продавати медійну рекламу Соціальна мережа ВКонтакте вирішила надала виняткове право на продаж реклами в прелоадерах додатків інтернет-селлеру IMHO VI. Продажі починаються з 2012 року.

На сьогодні реклама в додатках – єдиний формат медійної реклами ВКонтакте після того, як соціальна мережа прийняла рішення відмовитися від банерів в 2011 році.

Основним форматом для розміщення реклами в додатках стане прелоадер – медійний банер 600х600, який показується користувачеві в процесі завантаження додатка. IMHO VI матиме виняткове право на продаж цього виду реклами.

На сьогоднішній момент ВКонтакте існує більше 7 000 додатків. В соцмережі стверджують, що розділ «Додатки» ВКонтакте щодня відвідують більше 9 мільйонів унікальних відвідувачів, перегляди розділу сягають 55 мільйонів.

«Централізація продажів прелоадерів дозволяє створити передбачуваність як для розробників, так і для рекламодавців, що приведе до збільшення сумарних бюджетів на таку рекламу в 2012 році. Ми опитали власників топ-30 додатків ВКонтакте і влаштували закрите голосування, в результаті якого всі 100% опитаних підтримали ідею централізації продажу прелоадерів», – заявив заступник генерального директора ВКонтакте Ілля Перекопський.

Розробники, які підключать прелоадери в свої додатки, зможуть заробляти 8 грн. (30 рублів) за 1000 показів 8-секундних банерів 600×600. Впродовж року планується збільшити цю суму до 11 грн. (40 рублів), проте 30 рублів – це гарантована ціна, що виплачується розробникам впродовж 2012 року.

Продаж прелоадерів «в одному вікні» цілком вкладається в стратегію ВКонтакте централізації продажів реклами. Нагадаємо, що минулого тижня соціальна мережа оголосила про запуск продажу рекламного формату «оффери» (пропозиції). Який до цього також існував, але продажі здійснювались не централізовано – власниками додатків.

В 2012 році власники додатків все ще матимуть можливість продавати звичайну медійну рекламу всередині додатків без участі соцмережі та агенції IMHO VI. Хоча у ВКонтакте розробникам також пропонують працювати через IMHO VI на умовах 4 грн. (15 рублів) за 1000 показів медійних банерів всередині додатку.

Читати більше про: IMHO VI, vkontakte, додатки, медійна реклама, реклама

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



  • Netti

    “вирішила надала” – це як?

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA