Соціальна мережа ВКонтакте вирішила надала виняткове право на продаж реклами в прелоадерах додатків інтернет-селлеру IMHO VI. Продажі починаються з 2012 року.
На сьогодні реклама в додатках – єдиний формат медійної реклами ВКонтакте після того, як соціальна мережа прийняла рішення відмовитися від банерів в 2011 році.
Основним форматом для розміщення реклами в додатках стане прелоадер – медійний банер 600х600, який показується користувачеві в процесі завантаження додатка. IMHO VI матиме виняткове право на продаж цього виду реклами.
На сьогоднішній момент ВКонтакте існує більше 7 000 додатків. В соцмережі стверджують, що розділ «Додатки» ВКонтакте щодня відвідують більше 9 мільйонів унікальних відвідувачів, перегляди розділу сягають 55 мільйонів.
«Централізація продажів прелоадерів дозволяє створити передбачуваність як для розробників, так і для рекламодавців, що приведе до збільшення сумарних бюджетів на таку рекламу в 2012 році. Ми опитали власників топ-30 додатків ВКонтакте і влаштували закрите голосування, в результаті якого всі 100% опитаних підтримали ідею централізації продажу прелоадерів», – заявив заступник генерального директора ВКонтакте Ілля Перекопський.
Розробники, які підключать прелоадери в свої додатки, зможуть заробляти 8 грн. (30 рублів) за 1000 показів 8-секундних банерів 600×600. Впродовж року планується збільшити цю суму до 11 грн. (40 рублів), проте 30 рублів – це гарантована ціна, що виплачується розробникам впродовж 2012 року.
Продаж прелоадерів «в одному вікні» цілком вкладається в стратегію ВКонтакте централізації продажів реклами. Нагадаємо, що минулого тижня соціальна мережа оголосила про запуск продажу рекламного формату «оффери» (пропозиції). Який до цього також існував, але продажі здійснювались не централізовано – власниками додатків.
В 2012 році власники додатків все ще матимуть можливість продавати звичайну медійну рекламу всередині додатків без участі соцмережі та агенції IMHO VI. Хоча у ВКонтакте розробникам також пропонують працювати через IMHO VI на умовах 4 грн. (15 рублів) за 1000 показів медійних банерів всередині додатку.