• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 22 листопадаа 2011

Дайджест: нова реклама на Facebook, iOS прибутковіший ніж Android, Бегун визначатиме географію

Tweet
Tweet

Дайджест: нова реклама на Facebook, iOS прибутковіший ніж Android, Бегун визначатиме географіюFacebook повісить рекламу у тікер

У міні-стрічці миттєвих новин на Facebook, так званому тікері, може зявитися реклама.

Як пише Techcrunch, у деяких користувачів уже зявилися рекламні оголошення від ігрових додатків, підписані фразою Sponsored Stories. Поки невідомо, чи буде така опція поширена і на загальний тікер, який відображається на головній сторінці, чи залишиться лише для ігрових сторінок.

Додатки для iOS у 14 разів прибутковіші за додатки для Android

Розробники програм для мобільних платформ мають більше шансів отримати прибуток, якщо працюють з iOS, а не Android, свідчать дані дослідження, опублікованого на CNN Money.

За приблизними підрахунками, сумарна кількість прибутків додатків в App Store для їх розробників становить $3,46 млрд, а для Android Market – $240 млн, або в 14 разів менше.

AlterGeo і Бегун визначатимуть географію користувача для реклами

Сервіс Бегун запустив геоконтекстну медійну рекламу з використанням технології визначення місцярозташування, яка була розроблена в AlterGeo.

Технологія, надана Бегуну AlterGeo, дозволила впровадити таргетинг за місцем розташування користувачів, і тепер рекламодавці зможуть охопити цільову аудиторію в обраній географічній зоні.

Читати більше про: Altergeo, Android, Facebook, iOS

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA