Компанія GfK Ukraine провела дослідження українського ринку соціальних медіа, яке було презентовано в рамках Блогфесту, що проходив цими вихідними в Києві.
Згідно з дослідженням, ріст кількості користувачів інтернетом в Україні продовжує зростати високими темпами (25-30% на рік):
Найдинамічніше приростає сегмент, представлений людьми старшого віку, а також жителями міст з населенням до 50 тис. Саме в таких містах в Україні проживає близько 20% всього населення країни:
Головним місцем, де люди використовують інтернет, залишається домашня оселя, і ця частка постійно зростає:
Цей слайд може викликати запитання в багатьох експертів, зокрема щодо співвідношення кількості зареєстрованих користувачів Вконтакте до Facebook та Google+:
Цікаво, що найбільша частка користувачів у віці 26-35 років зареєстрована в соціальній мережі Одноклассники. Хоча тут варто звернути увагу саме на те, що мова йде про наявну реєстрацію, але це не означає, що для більшості з них ця соцмережа є основною:
Час, який проводять користувачі в соціальних мережах зростає:
Ви також можете ознайомитись зі всією презентацією: