• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 16 листопадаа 2011

Tochka.net зіпсувала головну сторінку заради реклами

Tweet
Tweet

Ще один український портал вирішив наступити на горло власній репутації і продатися за гроші.

Tochka.net зіпсувала головну сторінку заради реклами

Відвідувачі Tochka.net сьогодні зранку побачили ту саму картину, що й відвідувачі Бігміра два дні тому. Головна сторінка Точки зіпсована різнокольоровими малюнками та дефейсами дизайну, які нібито мають нагадувати нам злом сайту. Під логотипом розміщено уже відоме вам відео “терористів-хакерів”, які розбивають продукцію одного бренду.

Як і у випадку з Бігміром, на сайті розміщено помітне посилання на групу Skittles Вконтакте. Нагадаємо, у понеділокзявилися чутки, що нібито сайт Бігміра “зламали”. Насправді, як виявилось пізніше, це була завуальована реклама Skittles, яку провела одна з українських агенцій. Вартість такого розміщення на одному лише Бігмірі, може складати близько сотні тисяч гривень (мінус знижки). Реклама, за умовами, повинна висіти цілий день.

Насправді, можна лише привітати агенцію, яка є виконавцем цього трюку – buzz-ефект досягнуто, гроші зароблено. Інша справа, що деякі користувачі дійсно можуть повірити у злам сайту, і негативне ставлення пошириться як на бренд, так і на портал, який погодився торгувати своїм обличчям за гроші.

Ми очікуємо на коментар прес-служби Digital Ventures з цього приводу – цікаво, що вони скажуть.

Читати більше про: bigmir, tochka.net

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Рейтинг Bigmir)net змінює метод ранжування сайтів

    Рейтинг Bigmir)net змінює метод ранжування сайтів

  • Ахмєтов вирішив продати свої інтернет-активи «українському вундеркінду»

    Ахмєтов вирішив продати свої інтернет-активи «українському вундеркінду»

  • Про BigMir, автосайти та Digi Media без емоцій

    Про BigMir, автосайти та Digi Media без емоцій

  • Автосайти масово покидають Bigmir

    Автосайти масово покидають Bigmir



  • Myroslav Holyak

    Дурня. Ця реклама тільки харить, її ж не закриєш ніяк.

  • Андрей Комлыченко

    Ну точка и так вся обвешана рекламой по гланды, логично, что там постоянная аудитория не цепляется, им в общем-то пофиг, что там подумают про их главную, сомнительно, что туда много людей ходит.

    • Alex Tanchik

      Там на главную ходит меньше 6 тыс человек в день.

  • MrGALL

    Якби не RSS та Твіттер — я б і не знав про рекламну кампанію на біґмірі та точці. Кому потрібні ці супер-пупер-портали в 2011 році? :)
    P.S. Гарна адреса в картинок: http://s.tchkcdn.com/branding/skittles/images/bg_logo.png одразу зрозуміло, що це таке :)

  • Roman Golubov

    Вот тут говорят тоже самое http://www.bestnews.in.ua/news/1611145

  • Ol’

    Представляю себе, как скиттлз начали прозванивать продажники с других ра, со своими приблизительными просчетами провальных показателей текущей кампании и нежными убеждениями “а вот мы можем лучше, мы тут для вас предложеньеце подготовили…..”

  • Анонімний

    Та нормальна і хороша реклама. Всі її аспекти позитивні, не розумію вашої злоби. Виграють всі!
    – “Взламаний” сайт отримує купу грошей та позитивний імідж за участь в креативній рекламі. Якщо хтось повірить, що сайт взламали, то імідж ніяк не постраждає, адже сайт не винен і всі сервіси далі працюють.
    – Рекламна агенція отримує славу за несподіваний (як на Україну) хід.
    – Рекламований продукт, завдяки вірусності реклами і відомості “взламаних” сайтів, рекламується небувалими темпами.
    – Користувачі цих сайтів отримують позитивні емоції не залежно чи вірять у взлам сайту, адже все на сайті працює.

    • crazysas

      як можна отримати позитивні емоції від факту взлому?

      • Анонімний

        Ну знаєте, люди здатні отримувати задоволення від биття вікон та гнуття турників. Нічого складного. Тим більше що повірять у взлом тільки ті, хто не знає що це таке і взагалі не розуміє що довкола нього відбувається.

    • A_Dyakonov

      Выглядит не очень убедительно. Но спасибо сотрудникам агентства за аргументацию

      • Анонімний

        шо?

  • Lady 0120

    Лягло еще пару сайтов((( Неужели это дело рук Скитлз-маньяков?
    Tsn.ua и Upload.com.ua не рабьотают из-за них?

  • Serhiy Kolesnyk

    Ось як треба робити тейковери: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zj6IiFmhlkY

    Написав свій аналіз цієї видатної події http://www.digitalist.com.ua/2011/11/28/skittles-portal-front-takeover/

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA