• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 16 листопадаа 2011

Коментарі на Facebook у 5 разів цінніші за лайки

Tweet
Tweet

Компанія Edgerank провела цікаве дослідження, в рамках якого визначила цінність коментарів та лайків у соціальній мережі Facebook.

Як виявилося, кожен пост з кожним лайком отримує в середньому 3,1 кліки. В той час як на пост, що має коментар, може мати майже у 5 разів більше кліків – 14,7. Таким чином, коментарі на сторінках Facebook є набагато ціннішими для них, ніж лайки.

Дослідження було проведене з вибіркою у 5500 Facebook-сторінок та 80 тис постів у жовтні 2011 року. Впродовж тижня кількість взаємодій користувачів зі сторінкою також дещо відрізняється, хоча й не сильно, досягаючи свого піку в середу:

Коментарі на Facebook у 5 разів цінніші за лайки

Незважаючи на це, поширення (shares) і досі є більш цінними для сторінок, ніж лайки і коментарі, оскільки поширюють контент на Facebook поза межі кількості прихильників.

За даними іншого дослідження, головними причинами, чому люди натискають кнопку Like, є вираження підтримки та задоволення контентом.

Читати більше про: Facebook, Like, коментарі, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Опівнічне Сяйво

    Кліки – мається на увазі перехід на сайт? Чи правильно зрозумів: якщо хтось поширює посилання і цей допис отримує 1 лайк, то кількість переходів за посиланням буде менше ніж би під дописом був 1 коментар?

    • maksym

      клік – мається на увазі будь-який клік по повідомленню. Це може бути як клік, щозгорнути відео для перегляду, чи розгорнути текст, щоб побачити його повну версію, так і клік по зовнішньому посиланню, що було в записі

      Так, в середньому 1 лайк дасть менше переходів, ніж 1 коментар. Але не забуваємо, що мова про середню температуру по лікарні (включно з моргом)

  • Yaroslav Maxymovych

    Тут не треба путати причину з наслідком.

    Просто, ЯКЩО пост УЖЕ сам по собі цікавий, настільки, що викликав бажання у когось щось під ним написати – то мабуть таки так. Можна прогнозувати, що пост буде так само цікавий і для інших осіб.

    • Опівнічне Сяйво

      Збільшення кліків щодо допису якщо він має коментарі може мати принаймні ще 2 грунтовні причини:

      1) коментар одного користувача підігріває інтерес іншого включитись в дискусію, а значить дізнатись більше по темі. Клік;
      2) при обговорені в стрічці користувача що залишив коментар відзначається не просто “хлопу смакує темне пиво”, а буде “хлоп прокоментував запис про темне пиво” – що сконукає потенційних заінтересованих осіб поглянути що можна ще сказати про всім відоме темне пиво. Клік.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA