Компанія Edgerank провела цікаве дослідження, в рамках якого визначила цінність коментарів та лайків у соціальній мережі Facebook.
Як виявилося, кожен пост з кожним лайком отримує в середньому 3,1 кліки. В той час як на пост, що має коментар, може мати майже у 5 разів більше кліків – 14,7. Таким чином, коментарі на сторінках Facebook є набагато ціннішими для них, ніж лайки.
Дослідження було проведене з вибіркою у 5500 Facebook-сторінок та 80 тис постів у жовтні 2011 року. Впродовж тижня кількість взаємодій користувачів зі сторінкою також дещо відрізняється, хоча й не сильно, досягаючи свого піку в середу:
Незважаючи на це, поширення (shares) і досі є більш цінними для сторінок, ніж лайки і коментарі, оскільки поширюють контент на Facebook поза межі кількості прихильників.
За даними іншого дослідження, головними причинами, чому люди натискають кнопку Like, є вираження підтримки та задоволення контентом.