Державне підприємство Укрпошта замовило послуги оптимізації свого сайту в пошуковиках та відкриття екаунтів у соціальних мережах на суму майже в 1 млн грн.
Як з’ясували Наші Гроші, переможцем відповідного тендеру стало макіївське підприємство ТОВ Експертцентр-М, яке запропонувало зробити ці послуги за ціною в 993 000 грн. Цікаво, що в засновниках фірми значаться троє дівчат з Києва, Тернополя та Волині, а два інші учасники тендеру – які запропонували 997 тис грн та 990 тис грн, проте не виграли його, є наближеними структурами до нинішнього заступника Укрпошти.
В технічному завданні, яке обумовлює надання цих послуг, детально вказано, що саме замовляє Укрпошта. Зокрема, в ТЗ прописані такі пункти, як реєстрація сайту Укрпошти в каталогах, формування переліку ключових слів – 100 штук, виведення онлайн-сервісів сайту в топ-3 пошуковиків терміном на півроку, та організація 16 тисяч переходів на сайт щомісяця.
Окрім того, Укрпошта захотіла бути присутньою в соціальних мережах Вконтакте і Facebook – щоб отримати з цих сайтів по 2000 переходів на місяць.
Цікаво, що сайт Укрпошти, якому вже близько 9 років, має Google PR 5 та ТИЦ 1800 – досить непогані показники, при яких зазвичай не потрібно додаткової розкрутки.
Це не перший подібний випадок за участі державних підприємств: навесні Нацагентство з підготовки до Євро-2012 виділило 300 тис. грн на розкрутку свого сайту.