Майже 4 місяці пішло в соціальної мережі Google+, щоб створити функціонал для сторінок брендів. Вчора вечором для всіх користувачів G+ стала доступна опція створення сторінок.
Функціонал сторінок в дечому схожий до фейсбуківських сторінок, хоча має й низку своїх особливостей, зокрема, більшу інтеграцію з головним сервісом Google – пошуком.
Щоб створити сторінку, необхідно скористатись цим лінком. Вам запропонують обрати одну з 5-ти стандартних категорій:
Особливістю сторінок у G+ є можливість додавати людей в свої кола контактів, але робити це можна лише після того, як людина додала сторінку в свої кола. Нагадаємо, що в Facebook зв‘язок зі сторінкою є односторонній – користувач може приєднатись до сторінки, але сторінка ніяк не може приєднатись до користувача.
Сторінка у G+ має як кнопку +1, так і «додати собі в кола». Після того, як люди додали сторінку до одного зі своїх кіл, контент цієї сторінки почне потрапляти в стрічку новин користувача. Схоже, що кнопка +1 має лише значення при пошуковій видачі – показує людей, які «заплюсували» відповідну сторінку.
Google ближчим часом планує суттєво розширити функціонал +1, що має знайти своє відображення й на сторінках брендів.
Важлива інтеграція й з пошуком. Тепер, коли в пошуковій стрічці Google ви вводите перед назвою бренду знак «+» – у вас відкривається сторінка, яка пропонує по замовчуванню додавати у ваші кола будь-яку сторінку, яку ви після цього вводите в пошуку зі знаком плюс. Ось відео, яке демонструє цю можливість:
Watcher теж вже має свою сторінку в Google+ – додавайте в свої кола та плюсуйте!