• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 8 листопадаа 2011

Google почав розміщувати рекламу під результатами пошуку

Tweet
Tweet

Компанія Google вирішила протестувати новий спосіб відображення рекламних оголошень.

На відміну від стандартних блоків під полем для пошуку та справа від результатів, Google тепер показуватиме рекламу ще й під результатами пошуку:

Google почав розміщувати рекламу під результатами пошуку

Як повідомили в Google, такі оголошення показали навіть більший CTR (рейтинг кліків), ніж рекламні блоки справа від результатів. Серед головних причин цього називають ефект новизни для користувача, більший розмір оголошень та більш помітна реклама для тих користувачів, які звикли “сканувати” результати пошуку.

Порівняти ефективність двох типів оголошень рекламодавці можуть у вкладці Top vs. Side на сторінці свого Adwords-екаунту.

Читати більше про: Google, контекстна реклама, реклама

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

    Закриття соцмережі Google+ може бути відволікаючим маневром перед загрозою Cambridge Analytica – 2

  • Що шукали українці в 2017 році

    Що шукали українці в 2017 році

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом



  • Vinnie

    більше кліків то таке.. чи піднялась конверсія від того?

    • maksym

      ну гугла цікавлять доходи, а не конверсія :)

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA