• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 7 листопадаа 2011

Яндекс дослідив українські інтернет-магазини

Tweet
Tweet

Компанія Яндекс оприлюднила результати свого дослідження розвитку електронної комерції в Україні.

Як стверджують в Яндексі, попит до покупок в інтернет-магазинах (згідно з даними пошукових запитів) у містах-мільйонниках уже практично сформований, в той час як у регіонах він все ще зростає:

Яндекс дослідив українські інтернет магазини

На питання компанії TNS, де українці купують товари в інтернеті, вони найчастіше називали сайти Rozetka.ua (33%), і трохи рідше – Emarket (17%), Aukro (14%) i Torg.ua (10%).

Найважливіші фактори, які впливають на рішення про покупку – це надійність і відгуки про нього. На другому місці – ціна та строки доставки. Майже половина джерел трафіку в магазинах – інтернет-реклама:

Яндекс дослідив українські інтернет магазини

Цікаво, що 90% відвідувачів переглядають сторінку про доставку, а 20-70% (залежно від магазину) не доходять до кінця оформлення товару.

Серед товарів, що купували і онлайн, і офлайн, найбільший рівень популярності тримає комп’ютерна та мобільна техніка:

Яндекс дослідив українські інтернет магазини

Відповідно, конкуренція в цих категоріях більша. Ось приблизна кількість продавців у кожній з них:

Яндекс дослідив українські інтернет магазини

Щоб дізнатися, які товари легше продавати, Яндекс порахував співвідношення кількості магазинів до кількості покупців на певний товар. І ось що вийшло: кількість магазинів, що продають пилососи і ноутбуки, приблизно однакова, але попит на останні вищий у 4 рази:

Яндекс дослідив українські інтернет магазини

Читати більше про: інтернет-магазини, дослідження, Яндекс

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • Завдяки санкціям Google суттєво збільшив свою частку в пошуковому трафіку українських сайтів

    Завдяки санкціям Google суттєво збільшив свою частку в пошуковому трафіку українських сайтів

  • СБУ: Яндекс незаконно збирав, накопичував та передавав до Росії персональні дані українських громадян (відео)

    СБУ: Яндекс незаконно збирав, накопичував та передавав до Росії персональні дані українських громадян (відео)

  • СБУ проводить обшуки в офісах «Яндекса»

    СБУ проводить обшуки в офісах «Яндекса»



  • Роман

    Яндекс просто молодец!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA