Компанія Яндекс оприлюднила результати свого дослідження розвитку електронної комерції в Україні.
Як стверджують в Яндексі, попит до покупок в інтернет-магазинах (згідно з даними пошукових запитів) у містах-мільйонниках уже практично сформований, в той час як у регіонах він все ще зростає:
На питання компанії TNS, де українці купують товари в інтернеті, вони найчастіше називали сайти Rozetka.ua (33%), і трохи рідше – Emarket (17%), Aukro (14%) i Torg.ua (10%).
Найважливіші фактори, які впливають на рішення про покупку – це надійність і відгуки про нього. На другому місці – ціна та строки доставки. Майже половина джерел трафіку в магазинах – інтернет-реклама:
Цікаво, що 90% відвідувачів переглядають сторінку про доставку, а 20-70% (залежно від магазину) не доходять до кінця оформлення товару.
Серед товарів, що купували і онлайн, і офлайн, найбільший рівень популярності тримає комп’ютерна та мобільна техніка:
Відповідно, конкуренція в цих категоріях більша. Ось приблизна кількість продавців у кожній з них:
Щоб дізнатися, які товари легше продавати, Яндекс порахував співвідношення кількості магазинів до кількості покупців на певний товар. І ось що вийшло: кількість магазинів, що продають пилососи і ноутбуки, приблизно однакова, але попит на останні вищий у 4 рази: