• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 7 листопадаа 2011

ВРК розпочала аналіз доходів рекламних агенцій

Tweet
Tweet

ВРК розпочала аналіз доходів рекламних агенційВ період з 7 по 15 листопада виконавча дирекція Всеукраїнської Рекламної Коаліції (ВРК) проводить дослідження доходності/біллінгів агенцій рекламно-комунікаційного ринку в 2011 році.

При складанні рейтингу для креативних агенцій враховуються доходи виключно від креативного обслуговування: це сума усіх гонорарів і комісій, отриманих за розробку стратегій комунікацій, творчих ідей, клієнтське обслуговування, створення сценаріїв, макетів і так далі, комісії отримані в результаті виробництва рекламних матеріалів третіми особами. ПДВ і податок на рекламу при цьому не враховуються.

Для складання рейтингу digital, інтернет-медіа та медіа агенцій використовуються дані про біллінги (billings). Причому для інтернет-медіа агенцій і диджитал агенцій важливо розділити свої біллінги на дві частини – медіа (банери, контекст) і креативні/виробничі.

Дані про біллінги, доходи, а також список ключових клієнтів необхідно надсилати у виконавчу дирекцію ВРК.

Експертна оцінка отриманих даних проводитиметься з 15 до 22 листопада. З результатами дослідження учасники ринку і усі зацікавлені особи зможуть ознайомитися вже до кінця листопада.

Нагадаємо, що цього року ВРК зробила окремий рейтинг креативності digital-агенцій.

Ви також можете ознайомитись з минулорічним рейтингом диджитал-агенцій.

Читати більше про: Всеукраїнська рекламна коаліція, рейтинг, рекламні агенції

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Україна 38-ма в світі за кількістю користувачів смартфонів

    Україна 38-ма в світі за кількістю користувачів смартфонів

  • У рейтингу відкритості державних даних Україна піднялась на 30 місць

    У рейтингу відкритості державних даних Україна піднялась на 30 місць

  • Україна 5-та в світі по розвитку електрокарів

    Україна 5-та в світі по розвитку електрокарів

  • Україна серед лідерів у рейтингу країн з втраченими можливостями для бізнесу

    Україна серед лідерів у рейтингу країн з втраченими можливостями для бізнесу



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA