Компанія Київстар запускає сервіс «Мої знижки», в рамках якого розсилатиме своїм абонентам інформацію про знижки від партнерів.
Новинка відрізняється від класичних сервісів групових знижок – таких як Groupon, Покупон чи Superdeal – оскільки в якості клієнтської бази будуть використовуватись абоненти оператора, а не користувачі, які підписалися на e-mail розсилку. Послуга буде поетапно підключена абонентам, які беруть участь в Програмі Подяки Київстар Клуб.
Після активації послуги «Мої знижки» абонент отримуватиме SMS та MMS з інформацією про знижки, їх розмір, перелік товарів, місце де їх можна використати тощо. Рекламодавці, в свою чергу, можуть приєднатись до програми Київстару в якості партнерів – у компанії обіцяють відбирати лише екслюзивні пропозиції від брендів. Детальніше про сервіс знижок можна дізнатися на цій сторінці kyivstar.ua/mm/mobile/loyalty.