Компанія Google має намір запустити новий інструмент для своєї рекламної платформи Adsense.
Відтепер під кожним рекламним оголошенням, яке бачитимуть користувачі Google у пошуку та пошті Gmail, буде показуватись кнопка Why these ads, при натисканні на яку можна дізнатись, за яким принципом була показана ця реклама. Контекстна реклама Google, як відомо, може враховувати ваше географічне місцеположення, пошукові запити або ключові слова в поштовому листуванні.
Новий сервіс також дозволить користувачам власноруч визначати, які фільтри використовувати для показу рекламних оголошень: контекст від певних рекламодавців, як і всі персоналізовані оголошення можна буде заблокувати взагалі.
Реклама – головне джерело доходів для Google (97%), минулого року компанія заробила на ній $28,2 млрд.