Компанія Яндекс має наміри більш серйозно зайнятися просуванням браузерів, брендованих власним пошуком та сервісами.
Як пише видання Маркер, Яндекс зареєстрував на себе домени freshbrowsers.com, freshbrowsers.ru, fastbrowser.ru. Через високу активність Google в просуванні власного браузера Google Chrome, пошуковик відбив частку ринку в Яндекса за серпень-вересень. “В результаті у співзасновника Яндекса Аркадія Воложа відбулася відверта розмова з інвесторами, після чого акції компанії впали на 13%”, – пише Маркер.
На даний момент у Яндекса є сторінка browser.yandex.ru, де користувачі можуть завантажити браузери Firefox, Opera та Internet Explorer з вбудованим пошуком від компанії. Тим не менше, Яндекс має плани щодо активного просування цих браузерів не лише в Росії – для цього в компанії відкрили кілька нових вакансій.
Угода про партнерство між Mozilla i Яндексом була укладена в грудні 2008. Водночас аналогічна угода між Mozilla i Google минає у листопаді 2011 року – хоча розробники популярного браузера отримували чимало прибутків завдяки ній.