Середня вартість кліку в рекламних оголошеннях на сайті Facebook виросла на 54% за останній квартал. Про це йдеться в останньому дослідженні компанії Efficient Frontier.
Компанії почали витрачати на рекламу в соціальній мережі на 25% більше коштів, в той час як середня вартість кліків зросла на 54% за останній квартал. Водночас кількість шанувальників сторінок компаній зростає не так блискавично – в середньому на 9% щомісяця.
Абсолютна більшість взаємодій, які проводять шанувальники на фан-пейджах – це лайки (84%). Кількість коментарів та поширень (shares) значно менша – 15% та 1% відповідно.
За прогнозом Efficient Frontier, середня вартість кліків (CPC) на Facebook і надалі зростатиме – на 30-40% щоквартально, тому компанії будуть змушені збільшити свої інвестиції у маркетинг в соціальній мережі.
За даними ще одного дослідження, яке провела TBG Digital, кількість кліків на Facebook цього літа зросла на 18,5%.