Як ми вже писали минулого тижня, Facebook кардинально змінив інтерфейс персональних профілів користувачів, запровадивши нову структуру під назвою Timeline.
Вона групує всі ваші записи та фотографії по роках, а також дає більш наочне уявлення про вас як про персону, показуючи найважливіші події з вашого життя. Разом з оновленою стрічкою новин, яка водночас є і головною сторінкою Facebook, соціальна мережа переживає масштабну зміну інтерфейсу.
Проте поки Timeline доступний лише для обмеженого кола користувачів, невідомо, як виглядатимуть сторінки компаній та організацій на Facebook – один з ключових інструментів для бізнесу в цій соцмережі. Дизайнери з кількох американських агенцій створили концепти фан-пейджів світових брендів, взявши за основу скріншоти Timeline, які показував Марк Цукерберг.