• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 26 Вересня 2011

TNS займеться репутацією компаній в інтернеті

Tweet
Tweet

TNS займеться репутацією компаній в інтернетіДослідницька компанія TNS оголосила про запуск продукту TRI*M Digital Reputation Manager, який дозволятиме компаніям виявляти чинники, що впливають на їх репутацію в цифровому середовищі і створити такі комунікації, які дозволили б захистити й укріпити корпоративний бренд.

В офіційному релізі TNS зазначено, що TRI*M™ Digital Reputation Manager визначає конкретні драйвери цифрової репутації для компанії і дає чіткі рекомендації стосовно дій, яких необхідно вжити. Головне застосування цього інструменту – проактивне керування корпоративною репутацією як онлайн, так і офлайн.

Новий продукт компанії поєднує кілька функцій: моніторинг соціальних медіа, оцінка висловлювань (позитивні, негативні) та сегментація користувачів за звичками та поведінкою в онлайні.

В основі TRI*M Digital Reputation Manager – база даних корпоративної репутації, що належить TNS. Ця база містить інформацію про більш ніж 1700 000 інтерв’ю серед 16 груп: потенціальні покупці/клієнти і співробітники компанії, журналісти, інвестори, населення в цілому і т.д.

Поки що в Україні цей сервіс не доступний.

Приклади отриманих результатів досліджень можна побачити за цією адресою: http://www.discoverdigitallife.com

Читати більше про: TNS, TRI*M™ Digital Reputation Manager, дослідження, онлайн, репутація

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • В ТОП-10 сайтів, якими користуються українці, не залишилось жодного російського

    В ТОП-10 сайтів, якими користуються українці, не залишилось жодного російського

  • Досі 3 з 5 найвідвідуваніших українцями сайтів є російськими

    Досі 3 з 5 найвідвідуваніших українцями сайтів є російськими

  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Google запускає Онлайн-академію мобільної реклами

    Google запускає Онлайн-академію мобільної реклами



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA