Дослідницька компанія TNS оголосила про запуск продукту TRI*M Digital Reputation Manager, який дозволятиме компаніям виявляти чинники, що впливають на їх репутацію в цифровому середовищі і створити такі комунікації, які дозволили б захистити й укріпити корпоративний бренд.
В офіційному релізі TNS зазначено, що TRI*M™ Digital Reputation Manager визначає конкретні драйвери цифрової репутації для компанії і дає чіткі рекомендації стосовно дій, яких необхідно вжити. Головне застосування цього інструменту – проактивне керування корпоративною репутацією як онлайн, так і офлайн.
Новий продукт компанії поєднує кілька функцій: моніторинг соціальних медіа, оцінка висловлювань (позитивні, негативні) та сегментація користувачів за звичками та поведінкою в онлайні.
В основі TRI*M Digital Reputation Manager – база даних корпоративної репутації, що належить TNS. Ця база містить інформацію про більш ніж 1700 000 інтерв’ю серед 16 груп: потенціальні покупці/клієнти і співробітники компанії, журналісти, інвестори, населення в цілому і т.д.
Поки що в Україні цей сервіс не доступний.
Приклади отриманих результатів досліджень можна побачити за цією адресою: http://www.discoverdigitallife.com