• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 12 Вересня 2011

Використання сторонніх додатків знижує кількість коментарів і лайків у Facebook на 88%

Tweet
Tweet

Використання сторонніх додатків знижує кількість коментарів і лайків у Facebook на 88%Використання сторонніх додатків для публікації контенту у Facebook може знизити кількість лайків та коментарів на 88%.

Такими виявилися результати дослідження компанії Applum, яка проаналізувала понад 50000 сторінок та понад мільйон оновлень на Facebook з метою визначити, як впливає формат публікації на її популярність.

Таким чином, стало відомо, що використання сторонніх засобів та додатків (з топ-10 за популярністю) може суттєво знизити рівень взаємодії шанувальників з вашим контентом. Одними з факторів, які можуть бути причинами такої ситуації є те, що записи з різних сторінок, які були надіслані через один і той самий додаток, можуть групуватися у стрічці новин – і читач просто не побачить вашого оновлення. Окрім того, деякі користувачі можуть використовувати функцію блокування, щоб не бачити сповіщень від певних сервісів на Facebook.

Багато записів, як відзначають в Applum, що надсилаються додатками, згенеровані автоматично і не враховують настроїв аудиторії, що також може вплинути на рівень взаємодії з користувачами.

З повними результатами дослідження можна ознайомитись на цій сторінці edgerankchecker.com/blog.

Читати більше про: Facebook, дослідження, соціальні мережі

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA