Компанія Яндекс знайшла спосіб монетизації свого сервісу для онлайн-прослуховування музики, і вже у перший рік може заробити не менше $3 млн.
Як пише Коммерсантъ, Яндекс планує розмістити на сайті Яндекс.Музики мультимедійний банер, який займатиме третину сторінки. Банер зможе показувати одразу кілька типів контенту – фото, відео, текст або flash.
За даними дослідження Nielsen, середній CTR банерів на Яндекс.Музиці становить 1,45%. Компанія буде ділитися прибутками від реклами з правовласниками, які дали дозвіл на доступ до своїх музичних каталогів. Який відсоток Яндекс їм віддасть, поки невідомо. Джерела Ведомостей повідомили, що прибутки розділять у пропорції 50 на 50.
На даний момент у базі сервісу, що був запущений рівно рік тому, знаходиться 2,3 млн пісень. Кожну з них можна слухати безкоштовно – як з ПК, так і з мобільних пристроїв. У травні плеєр Яндекс.Музики перейшов на технологію HTML5.