Телемережа сплатить за персоналізований агрегатор $20-25 млн.
Платний iPad-додаток Zite, що добирає контент відповідно до інтересів та вподобань користувача, перейде у власність американської телевізійної мережі. За не підтвердженою офіційно інформацією, CNN заплатить за Zite 20-25 мільйонів доларів. Команда стартапу переїде з канадського Ванкувера до Сан Франциско.
Навесні цього року, невдовзі після запуску iPad-додатку Zite, низка потужних медіакорпорацій звернулась до компанії з претензією щодо порушення прав інтелектуальної власності. The Washington Post, Associated Press, Getty Images та Time Warner, якій належить CNN, були невдоволені тим, що Zite «виколупує родзинки» з їхнього контенту, оминаючи рекламні матеріали та позбавляючи їхні сайти заслуженого трафіку. Під загрозою багатомільйонних позовів Zite довелося скоригувати принцип агрегації.
Відеоролик про принцип роботи «розумного журналу» Zite:
CNN має намір інтегрувати технологію персоналізації новин, розроблену Zite, із своїм власним додатком для мобільних телефонів і планшетів. Конкурент Zite, iPad-агрегатор Flipboard, був нещодавно оцінений у $200 млн.