UMH та Bigmir-Internet оголосили про об’єднання відділів продажів усіх інтернет-майданчиків на базі останньої компанії.
Як повідомили в прес-службі UMH, такий крок дозволить ункинути дублювання функцій всередині компанії та оптимізує її внутрішню структуру. Рекламодавці, в свою чергу, отримають більш зручний доступ до рекламних можливостей усіх майданчиків.
Як відомо, у квітні 2011 року Петро Порошенко та УМХ придбали KP Media, до якого, окрім друкованих видань, входять Korrespondent.net, Bigmir.net та інші сайти.
У травні керівником онлайн-департаменту УМХ стала Оксана Матвейчук. У вересні вона покине компанію та займе посаду операційного директора одного з московських інтерактивних агентств.
За словами Віталія Гордуза, генерального директора KP Media, до кінця цього року ціни на рекламу в межах холдингу підвищуватися не будуть, а наприкінці листопада рекламні агенції зможуть дізнатися умови акредитації на 2012 рік.