Сторінки у соцмережі варто оптимізувати для пошукових сервісів. Як свідчить дослідження аналітичної компанії PageLever, 34% зовнішнього трафіку сторінок у Facebook (fan pages) становлять переходи з пошуковиків.
Аналітики вивчили піврічну статистику тисячі сторінок у Facebook, які мають понад 10 тисяч лайків. Як виявилось, Google забезпечує цим сторінкам у середньому близько 27,5% переходів, Bing – 2,3%, пошуковий сервіс Yahoo! – 4,11%.
Аналітики також виявили значну залежність якості пошукових результатів від назви, адреси, оформлення профайлу та контенту сторінки, а також кількості посилань на неї в інтернеті. А отже, застосування SEO у Facebook має сенс, особливо оптимізація сторінок для Google PageRank.
Поза тим, більшість відвідувачів сторінок у Facebook приходить за посиланнями всередині соцмережі або з внутрішнього пошуку. Зовнішній трафік становить лише 28%, а для сторінок із понад мільйоном лайків – лише 7,4% загального трафіку. Окрім пошуковиків, люди з-поза соцмережі приходять на сторінки Facebook з офіційних сайтів, блогів та інших соціальних медіа, зокрема Twitter.