• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Михайло Любиць · 17 Серпня 2011

Як ми запускали мобільний додаток для замовлення їжі

Tweet
Tweet

Наша компанія «Екіпаж Сервіс» надає послугу універсальних доставок в Києві, Кривому Розі та Дніпропетровську. В липні 2011 року ми запустили для телефонів iPhone мобільний додаток, за допомогою якого можна замовити доставку страв з ресторанів, піцерій та фаст-фудів. І хотіли б поділитись своїм досвідом в цій справі.

Запуску мобільного додатку передувала тривала робота

Структура замовлень нашої компанії розподілилась наступним чином:
– доставка із закладів харчування (ресторанів, барів та фаст-фудів) – 85%
– доставка з аптек та супермаркетів, квитків на потяг – 10%
– інші доставки та послуги таксі – 5%.

Такий розподіл замовлень змусив детальніше вивчити портрет цільової групи споживачів. Проаналізувавши поведінку цільового сегменту, було визначено наступні особливості:
– клієнт цінує свій час (важлива вчасність виконання замовлення);
– віддає перевагу одній або кільком мережам ресторанів одночасно;
– віддає перевагу сучасним гаджетам – користується iPhone або іншими комунікаторами.

До розробки мобільного додатку було долучено власних програмістів, яким була поставлена задача розробити мобільний додаток для iPhone. Для користувачів смартфонів на базі OC Android введення в дію додатку відкладено до початку 2012 року.

Розробники «Екіпаж-Сервіс» взяли до уваги інші аналогічні додатки для iPhone

Для прикладу, мобільний додаток мережі суші-ресторанів «Тануки» надає клієнтам можливість скористатись електронним меню з функцією швидкого замовлення і доставки, а мобільний додаток мережі ресторанів «Козирна Карта» функціонує як путівник по численних ресторанах мережі: можна подивитись меню, адресу ресторану, але не можна замовити страви і доставку.

Як ми запускали мобільний додаток для замовлення їжі Як ми запускали мобільний додаток для замовлення їжі

Мобільний додаток «Екіпаж Сервіс» працює за такою схемою: користувач програми обирає місто, в якому планується доставка (Київ, Дніпропетровськ, Кривий Ріг), знаходить в розділі необхідний ресторан або фаст-фуд, обирає «в кошик» бажані страви та вказує адресу доставки.

При замовленні можна бачити актуальне меню з цінами. Сформоване замовлення потрапляє на сервер Call-центру: менеджери уточнюють адресу доставки, зазначають клієнту точну суму замовлення і доставки.

Як ми запускали мобільний додаток для замовлення їжі

Доставка відбувається протягом 1 години.

Для популяризації додатку ми вирішили використати такі рекламні засоби:
– На майданчиках київських партнерів (ресторани – Швидко, Якіторія, Примавера, ОБрайенс) розміщені плакати з рекламою мобільного додатку. Планується розширити кількість ресторанів-партнерів, та застосувати рекламу у партнерів в містах Дніпропетровську, Кривому Розі та Харкові.
– Застосовується інтернет-реклама. На профільних ресторанних та IT-сайтах розміщуються банери, статті.
– У нас є домовленість з продавцями iPhone, вони встановлюють покупцям телефонів мобільний додаток від «Екіпаж Сервіс». А ми у наших флаєрах, рекламуємо спільно додаток і продавця iPhone

За місяць ми отримали 1120 завантажень додатку, і щодня наша компанія зараз обробляє 4-5 замовлень, отриманих через цей нього.

Читати більше про: iphone, додаток, Екіпаж Сервіс, замовлення їжі

Михайло Любиць
Маркетолог компанії Екіпаж Сервіс

Михайло Любиць на зв'язку

Також читайте:
  • Apple представила три нових iPhone

    Apple представила три нових iPhone

  • «Укрзалiзниця» запустила мобільний додаток з продажу квитків

    «Укрзалiзниця» запустила мобільний додаток з продажу квитків

  • Вперше за останні 15 років річна виручка Apple скоротилась

    Вперше за останні 15 років річна виручка Apple скоротилась

  • ПриватБанк запустив грошові перекази в iMessage

    ПриватБанк запустив грошові перекази в iMessage



  • Ola_ola

    а ви плануєте подібний додаток для андроїду?

    • Slay

      “Для користувачів смартфонів на базі OC Android введення в дію додатку відкладено до початку 2012 року.”

  • Vitalii Liamichev

    Дивний вибір пріоритетної ОС, зважаючи на тенденції та маркетингові показники потенційної аудиторії

  • Максим

    Ну блін українська програма і без українського інтерфейсу, лише у нас таке може бути…капець..

    • Михайло Любиць

      Зауваження, слушне. Проти зверніть увагу на те, що компанія працює
      наразі в Києві, Дніпропетровську і Кривому Розі. З 22 серпня
      запускається і в Харкові. А це на 90% російськомовне населення. Не
      виключаємо, що наступні версії будуть мати можливість скористатись інтерфейсом українською мовою.

      • Максим

        Ця статистика не відповідає дійсності це по перше :) По друге: сам знаю купу людей у Києві, які говорять російською, але обирають програмне забезпечення українськомовне і обирають на телефонах українських інтерфейс. Тож на ці деталі треба теж зважати. І по третє. Знаю ще більшу купу людей в Києві, які на вулицях говорять російською, а вдома українською.

  • Petro Sasnyk

     
    IPhone
    додаток для непреміум сегменту дорогі понти. Враховуючи що на один проданий iPhone вже зараз в Україні продається мінімум 20-30, якщо не 50(дешеві Самсунги та еЛЖе мають приріст в сотнях відсотків) пристроїв на Андроїд не зрозуміло як автор рахував окупність. при 5 замовленнях в день, скільки часу вам буде окуповуватися лише розробка?  ROI відємний виходить. А потім будуть кричати розробка мобільних додатків не окуповується.

    • Максим

      Новомодні LG  і Samsung вже коштують так, як Айфон, а то і дорожче. Оскільки люди в нас полюблять показати свій стиль і понти, тож, якщо ціна однакова то не тяжко здогадатись на що впаде вибір особливо дівчат :)

      • Petro Sasnyk

        Максим я розумію що треба виправдати свій промах. Але на 20 проданих Samsung Galaxy Ace,Gio приходиться в кращому випадку один Galaxy S II, а на Андроїді є й дешевші моделі.
        Ваше завдання як маркетолога було визначити правильно аудиторію, цифри показують що ви з цим не справилися, спроектувавши себе і своє оточення на всіх решту.
        success story не вийшло.

      • Petro Sasnyk

        вибачте здається я вас переплутав з автором статті. Проте мої висновки ті самі.

    • Михайло Любиць

      Зверніть увагу, що ми не відмовляємось від розробки додатку для Андроїдів. Скорше за все такий додаток вийде зразу у версії 2.0, тобто з доробками недоліків, яке виявить iPhone-додаток.

      • Petro Sasnyk

        Можна поцікавитися скільки коштувала розробка додатку для iPhone, або принаймі термін окупності? За скільки часу при 5-ти в день замовленнях розробка окупиться?

        Середня ціна смарта що зараз продається в межах 300$, якщо не менше, це є масовий сегмент і тут android symbian править бал, а яФоном навіть стареньким 3Г не пахне. Я розумію що всі понтові маркетологи мусять мати iPhone, але невміння бачити різницю між собою і цільовим сегментом змушує компанію влітати на гроші.
        Стосовно версії 2.0, iPhone більш преміальний сегмент, тому більш логічніше для свідомих людей відкатувати саме на дешевших.
        Ну порівнювати з “Козирною картою” це може тішить самолюбство, але судячи з вашого сайту ваша аудиторія “подешевша”.

        Публікація цієї замітки мала бути як констатація success story, але вийшло як декларація провалу маркетингового відділу:

        • Михайло Любиць

          Бюджет на створення додатку ми не розкриваємо. Скажу єдине, що строк окупності – 4-5 місяців. Синергетичний ефект від введення мобільного додатку перекриває поверхневі намагання порахувати рівень ROI.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA