Платникам податків, які надсилають податкову звітність в електронній формі, дозволили листуватися з податковою за допомогою e-mail.
Як йдеться в повідомленні прес-служби Одеської ПДС, згідно з положенням нового Податкового кодексу платники податків, що подають звітність в електронній формі, можуть вести листування з органами державної податкової служби за умов дотримання вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Окрім того, на вимогу платника податків, служба протягом трьох днів з часу подання заявки може надати і паперовий варіант документу, який він раніше отримав у електронній формі. Достатнім підтвердженням автентичності документу в електронній формі є наявність на ньому електронного цифрового підпису платника податків.
У квітні Приватбанк оголосив про те, що отримав відповідну акредитацію для видачі електронних підписів українським підприємцям.