• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 2 Серпня 2011

Укрзалізниця запустить інтернет у потягах через WiMAX

Tweet
Tweet

Укрзалізниця запустить інтернет у потягах через WiMAXУкрзалізниця визначилася з технологією, яку буде використовувати для впровадження бездротового інтернету у своїх потягах.

Як повідомив гедиректор УЗ, Володимир Козак, інтернет буде обладнано на базі технології WiMAX. Вперше бездротовий зв’язок буде впроваджено на ділянці зі швидкісним рухом потягів, а саме Львів-Київ-Харків-Донецьк, яка зараз готується до запуску. Саме ці чотири міста прийматимуть чемпіонат Європи з футболу, який пройде в 2012 році.

За словами Козака, до Євро-2012 очікується близько мільйона вболівальників, і за допомогою інтернету в потягах на вказаних ділянках вони зможуть ділитися враженнями з друзями і обговорювати матчі чемпіонату.

«Сьогодні ми розглядаємо ті пропозиції, які нам дають кращі компанії України та Європи. І, природно, краща пропозиція буде впроваджена у життя. Ми будемо використовувати WiMAX для передачі через Wi-Fi послуги Інтернет-зв’язку, телебачення, мобільного зв’язку» – заявив керівник Укрзалізниці.

Ось повна версія відеозвернення Володимира Козака з офіційної сторінки УЗ на Youtube:

У квітні ми писали, що Укрзалізниця шукає партнерів для запуску 3G-інтернету в потягах. Схоже, що в компанії змінили свою думку, і вирішили використати технологію WiMAX для цього.

Читати більше про: WiMAX, інтернет, Укрзалізниця

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Єврокомісія може забезпечити українські вулиці точками WiFi

    Єврокомісія може забезпечити українські вулиці точками WiFi

  • Нейромережа оброблює і перетворює користувацькі малюнки

    Нейромережа оброблює і перетворює користувацькі малюнки

  • «Укрзалiзниця» запустила мобільний додаток з продажу квитків

    «Укрзалiзниця» запустила мобільний додаток з продажу квитків



  • Ivan Tsymbaliuk

    Як показує практика з e-kvytok, цей інтернет буде неймовірно дорогим і так само неймовірно глючним. Нормальним він стане років через 10.

  • Ivan Tsymbaliuk

    Як показує практика з e-kvytok, цей інтернет буде неймовірно дорогим і так само неймовірно глючним. Нормальним він стане років через 10.

  • Ivan Tsymbaliuk

    Як показує практика з e-kvytok, цей інтернет буде неймовірно дорогим і так само неймовірно глючним. Нормальним він стане років через 10.

  • Ivan Tsymbaliuk

    Як показує практика з e-kvytok, цей інтернет буде неймовірно дорогим і так само неймовірно глючним. Нормальним він стане років через 10.

  • Selena_6

    а мне кажется, они оплазу за вай-фай сразу включат в стоимость билета и будем мі с вами платить не 70 грн. за Харьков-Луганск, а 170 =) 

    • Yuriy Novostavskiy

      а ви оптиміст :) думаю ціна буде у декілька раз вищою

  • Yuriy Novostavskiy

    Мушу засмутити, сучасний варіант стандарту мобільного WiMax (IEEE802.16-2004&E) передбачає мобільність лише для швидкостей до 120км/год*, на такій швидкості українські потяги їдуть уже зараз. Зв’язок же планується запропонувати пасажирам швидкісної лінії Львів — Київ — Харків — Донецьк, на якій нові і сучасні потягт Hyundai будуть рухатись з вищими швидкостями, а отже стандарті рішення сертифіковані на сумісність із WiMax працювати не будуть.

    *WiMax Forum. Air Interface: Air interface requirements (T21). WMF-T21-001-R010v01

    • maksym

      це пятьорка :)

    • Опівнічне Сяйво

      В шахах таке називають патова ситуація) 

      Правильно зрозумів, сигнал поширює сам потяг, але якщо його швидкість перевищує 120 то “кіна не буде”?

      • Yuriy Novostavskiy

        судячи з промови пана Козака, WiMax буде використовуватись для зв’язку обладнання розміщеного у рухомому складі із наземною інфрастукрутою, а всередині самих вагонів буде WiFi. На зв’язок сильний вплив матиме швидкість поїзда — при швидкості більше 30км/год вона швидкість у радіоканалі зменшуватиметься, а 120 км/год — грань відсутності (тобто не 100 км/год — теоретично ще зв’язок можливий, хоча швидше за усе уже нестабільний і дуже повільний, а на 125-130 — зв’язок відсутній). Це усе за умови, що використовуватиметься саме стандартні WiMax-рішення. Зауважу, що наприклад «столичний експрес» 169/170 на ділянці Коростень—Шепетівка на перегонах рухається зі швидкістю 130км/год.

        Ще перешкодою я бачу те, що діапазон частот, який може використовуватись для такого зв’язку уже зайнятий іншими операторами, а також частково використовується військовими — не думаю що Укрзалізяниця зможе швидко і дешево отримати ліцензію на використання РЧР у потрібному діапазоні. Хіба є плани домовлятись із кимось із операторів зв’язку — цікаво перевірити, чи не має якихось частот у «євротрастелекому».

        PS: GSM, на відміну від 3G (UMTS) також не уміє працювати із абонентами, що переміщуються на високих швидкостях, спеціально для потреб залізничного траспорту був розоблена модифікація GSM-R, що дозволяє працювати із рухомими абонентами, що рухаються із швидкістю до 500км/год

        • brus07

          А сам особисто користував GPRS та EDGE на швидкості 120км/год (у поїздах, більше вони поки на моєму маршруті не їздять), ніякого погіршення сигналу не відчув.
          Якщо GSM “також не уміє працювати із абонентами, що переміщуються на високих швидкостях”, то і говорити по телефону не можна буде?

          • Yuriy Novostavskiy

            специфікація GSM передбачає вищі швидкості для високомобільних абонентів, але все одно, недостатні для «малевів» та інших швидкісних поїздів, тому і почали розробляти GSM-R

  • Artem Oberland

    Скільки буде коштувати цей інтернет? І ще дуже важлива річ — це звичайні розетки, які у 90% потягів просто не працюють, тому інтернет у потязі якось сумнівно виглядає

    • Bunyk

      Ой, я чомусь сумніваюсь що його включать в плацкартах.

      • Yuriy Novostavskiy

        Чому б і ні? У новині ж ідеться про новий швидкісний поїзд Hyundai, який буде запущено з метою швидкого і зручного перевезення туристів, що приїдуть на Євро-2012. Я декілька років тому їздив у Казахстані у новому «іспанському» потязі «Тулпар» (скакун), у поїзді пневмодвері, вакумні туалети (у купе і люксах — у кожному купе), колісні пари між вагонами, маршрут проїзджає за 12.5 годин (проти 21.5 годин, які іде «звичайний» поїзд. Але вартість проїзду навіть у економі співставна із економ-класом місцевої авіакомпанії, а «люкс» — із бізнес-класом.  

  • Сергей Сыркин

    Если б они еще давали розетками пользоваться бесплатно а только одна на вагон да и та еще у проводника.

    • Ivan Tsymbaliuk

      У “Подільському експресі” у вагонах із сидячими місцями є кілька розеток (але мало, 2-3 на вагон), які працюють і якими можна безкоштовно користуватися

      • Yuriy Novostavskiy

        у «столичному експресі» вони також є, але за мої три подорожі протягом останнього року не працювали ні разу

      • Yuriy Novostavskiy

        у «столичному експресі» вони також є, але за мої три подорожі протягом останнього року не працювали ні разу

    • Ivan Tsymbaliuk

      У “Подільському експресі” у вагонах із сидячими місцями є кілька розеток (але мало, 2-3 на вагон), які працюють і якими можна безкоштовно користуватися

    • brus07

      Пригадую як ми їхали на змагання (Півфінал світу з програмування) у Бухарест у купейному вагоні, так там з 2 розеток заряджали більше 10 компів, весь прохід проводами був закиданий, ми ж то знаємо що у подорож потрібно брати з собою подовжувачі і “трійники” :).
      Минулого тижня їхав у поїзді Будапешт-Відень, там сидіння як у наших Експресах (по 2) і на кожну пару є по одній розетці (може і більше є, але це знайшов і було достатньо).
      От мені більш важливо саме розетки, бо інтернет і так завжди з собою маю мобільний.

      Вотчер, чи не могли б Ви звернутись до Укрзалізниці із запитанням про розетки? Думаю багатьом буде цікаво почути їхню думку, дякую.

  • Myroslav Holyak

    ну молодці, давно пора. дика суміш вийде – плацкартні вагони з довбаними циганами і безпровідний інтернет :)

  • Опівнічне Сяйво

    Чому WiMAX, він має краще поширення на портативних пристроях?

  • Опівнічне Сяйво

    Сьогодні ми розглядаємо ті пропозиції, які нам дають кращі компанії України та Європи. 

    В результаті оберуть новоспечену обшорну кантору тендером в одного учасника.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA