• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 27 Липня 2011

Користувачі facebook витрачають 17% свого часу на перегляд фото (виправлено)

Tweet
Tweet

Компанія comScore оприлюднила своє нове дослідження поведінки користувачів у соціальній мережі Facebook.

Згідно з його даними, 27% свого часу, проведеного у Facebook, користувачі витрачають на перегляд стрічки новин своїх друзів, 21% – профілі інших людей на сайті, 17% часу – на перегляд фотографій, і 10% часу йде на користування додатками та іншими сервісами.

Користувачі facebook витрачають 17% свого часу на перегляд фото (виправлено)

Не зважаючи на стереотипні уявлення про те, що більшість часу користувачі соціальних мереж проводять за іграми та додатками, насправді це не так. Принаймні, серед американської аудиторії Facebook (дослідження стосується саме жителів США), де користувачі більше читають свою стрічку, яка водночас є головною сторінкою сайту.

comScore також посилається на дослідження PageLever, яке показало, що на кожні 100 шанувальників сторінка компанії щодня отримує трохи більше 7 переглядів новини, з яких унікальними є лише 3. Щоб підняти цей показник, дослідники радять збільшувати частоту публікації новин. Якщо компанія здійснює публікацію новин на своїй сторінці щодня, то охоплення аудиторії зростає майже втричі:

Користувачі facebook витрачають 17% свого часу на перегляд фото (виправлено)

Читати більше про: Facebook, статистика

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



  • Brandio

    Насправді більшість і Facebook використовує за принципом “аби було”

  • Тарас Прокопюк

    Обращение к автору и редакции.

    Сергей, если можете, то попрошу вас и редакцию подавать разного рода исследования, статистические данные и рейтинги с описанием самой методики их проведения.
    Поймите, что на основании этих данных читатели принимают определенные решения. А не зная о том как именно проводились исследования возможность принятия правильных решений крайне велика.Спасибо вам за вашу работу! Я лично очень ценю то что вы делаете. Мне нравится ваше издательство и ваши статьи. По возможности прошу учесть это пожелание.
    Прошу не принимать эти слова как критику. Скорее это была просьба. Спасибо за внимание.

  • Тарас Прокопюк

    Обращение к автору и редакции.

    Сергей, если можете, то попрошу вас и редакцию подавать разного рода исследования, статистические данные и рейтинги с описанием самой методики их проведения.
    Поймите, что на основании этих данных читатели принимают определенные решения. А не зная о том как именно проводились исследования возможность принятия правильных решений крайне велика.Спасибо вам за вашу работу! Я лично очень ценю то что вы делаете. Мне нравится ваше издательство и ваши статьи. По возможности прошу учесть это пожелание.
    Прошу не принимать эти слова как критику. Скорее это была просьба. Спасибо за внимание.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA