Компанія comScore оприлюднила своє нове дослідження поведінки користувачів у соціальній мережі Facebook.
Згідно з його даними, 27% свого часу, проведеного у Facebook, користувачі витрачають на перегляд стрічки новин своїх друзів, 21% – профілі інших людей на сайті, 17% часу – на перегляд фотографій, і 10% часу йде на користування додатками та іншими сервісами.
Не зважаючи на стереотипні уявлення про те, що більшість часу користувачі соціальних мереж проводять за іграми та додатками, насправді це не так. Принаймні, серед американської аудиторії Facebook (дослідження стосується саме жителів США), де користувачі більше читають свою стрічку, яка водночас є головною сторінкою сайту.
comScore також посилається на дослідження PageLever, яке показало, що на кожні 100 шанувальників сторінка компанії щодня отримує трохи більше 7 переглядів новини, з яких унікальними є лише 3. Щоб підняти цей показник, дослідники радять збільшувати частоту публікації новин. Якщо компанія здійснює публікацію новин на своїй сторінці щодня, то охоплення аудиторії зростає майже втричі: