Реклама в соціальній мережі Facebook подорожчала на 22% в порівнянні з попереднім кварталом.
За даними спільного дослідження ринку інтернет-реклами від Efficient Frontier і Context Optional, Facebook збільшив ціну за клік на 22% в порівнянні з першим кварталом 2011 року. Бренди та компанії, натомість, сфокусувалися на залученні шанувальників для своїх сторінок в соцмережі. З жовтня 2010 по жовтень 2011 року очікуваний ріст фанів сторінок становитиме понад 200%.
Зростання вартості реклами на Facebook, в свою чергу, може збільшити бюджети, які компанії виділятимуть на рекламу на сайті. Доходи Facebook за 2010 рік становили близько $2 млрд.
На противагу маркетингу в соцмедіа, пошуковий маркетинг суттєво уповільнив свій ріст: в порівнянні з першим кварталом 2010 року його обсяги збільшились всього на 8%.