Хто б міг подумати 3 роки тому, що різниця у вартості MySpace та Facebook складатиме 2000 разів. А в 2007 році важко було уявити, що хтось може обійти MySpace за популярністю.
MySpace стартувала в 2003 році. Через два роки її придбала News Corp. за $580 млн.
В 2006 році MySpace підписала трирічну угоду з Google вартістю $900 млн, завдяки чому Google отримав ексклюзивне право на розміщення свого пошуку в соціальній мережі.
В 2008 році MySpace оцінювали в $3 млрд. Тоді компанія отримала дохід близько $0,6 млрд. та прибуток $150 млн.
Найпопулярніший сьогодні відеосервіс YouTube народився як віджет на Myspace, і лише згодом став повноцінним сервісом.
Але все це було в минулому. Вчора News Corp. продала MySpace компанії Specific Media всього за $35 млн.
News Corp. намагалась продати MySpace протягом року. І ще в січні цього року очікувала отримати від угоди $100 млн.
Цікаво, яка доля спіткає Facebook через 3-4 роки?