Google Analytics, сервіс статистики від компанії Google, запустив новий інструмент, який дозволяє вимірювати трафік з соціальних медіа.
Відтепер власники сайтів отримають детальну інформацію щодо впливу різноманітних соціальних кнопок на популярність їхніх сайтів. Раніше, наприклад, трафік з соціальних медіа не виділявся окремо і був представлений як посилання з інших сайтів.
В новій версії Google Analytics відкрився окремий розділ під назвою Social, де можна побачити дані по використанню соціальних кнопок на вашому сайті, таких як лайки, ретвіти, +1 та інші. Сервіс показує кількість відвідувань через ці інструменти, час, проведений користувачами на сайті, а також інші необхідні параметри.
Окрім того, в Google Webmasters – сервісі для вебмайстрів – також з’явилися схожі опції. Власники сайтів зможуть переглянути показник CTR для нової кнопки Google, +1.
Детальніше про те, як змінити код Analytics для відстеження трафіку з соціальних медіа, читайте тут.